Bine ati venit!!

Toate suntem frumoase natural dar pentru a ne scoatem in evidenta trasaturile noastre ascunse si pentru a fi fermecatoare, seducatoare la ocazii speciale sau, pur si simplu, in fiecare zi avem nevoie de ajutortul unor trucuri, iar unul dintre ele ar fi un machiaj potrivit. Daca vrei sa iti descoperi latura ta speciala totul depinde de tine.
In fiecare zi e ziua noastra! Da startul la ingrijirea de care meriti !!!
NU TE NEGLIJA


joi, 25 august 2011

Campania Gliss Ultimate Repair

La fel ca foarte multe blogarite m-am inscris si eu la "Campania Gliss Ultimate Repair" pentru a testa noile produse iesite pe piata. Oricum aceasta marca era cea folosita de mine si mi-am spus ca de ce sa nu incerc noua gama, asa ca m-am inscris si am avut norocul de a fi selectata pentru a participa la aceasta campanie. Saptamana trecuta am primit si pachetul cu produse, care erau foarte frumos aranjate intr-o cutiuta alaturi de niste sfaturi si informatii oferite de cei de la Gliss, in care sunt informata despre "Fazele campaniei", despre "Idei de a face cunoscute produsele campaniei" si despre "Gliss Ultimate Repair: cu un complex de Cheratina Lichida de 3 ori mai concentrat".

Urmeaza sa le folosesc de mai multe ori pentru a va da niste rezultate concrete in ceea ce priveste rezultatul lor asupra parului meu. Momentan sunt incantata de ele. Deja am fost invitata sa completez "Chestionar "Primă Impresie" Gliss Ultimate Repair". Va voi tine la curent cu rezultatele obtinute pe parcurs. Va pup si va urez o zi cat mai frumoasa si din cauza ca la noi este canicula va sfatuiesc sa va hidratati si sa va ascundeti de soare :D

Niciun comentariu: